:/

Ako ista vise mrzim to je neodgovornost. Ne radis nista citav semestar i onda se sjetis pred ispit uzeti svesku da kopiras koju naravno neces ni pogledati al bitno je da uzmes i ne vratis odma da se i ta osoba od koje uzmes isto tako ne stigne spremit. Al sto je najgore i sto me najvise boli je sto takve osobe uvijek prodju bolje u zivotu i najvise pricaju o ostalima kakvi su, a nikad ne pogledaju sebe. Jesu li oni toliki kompleksarosi da moraju ogovarati druge i smijati im se da bi se osjecali bolje posto ne vidim drugi razlog zasto sto rade. Uvijek mi kazu ignorisi takve al ne mozes ti do vijeka tako, jednostavno ne ide ispadas onda kukavica na neki nacin.

1 komentar

  1. Imala sam jednaku situaciju dok sam studirala, no ipak ne slazem se da oni prodju bolje u zivotu. Istina jeste da snalazljivost jeste vrlina no ukoliko uz to dodamo i povrsnost znanja, neodgovornost i nedisciplinovanost sve to ipak je previsoka cijena koja ce jednom im doci na naplatu. Najbitnije je nauciti reci ne, ne pomagati drugima na stetu sebe i ne osjecati se lose zbog toga. Ja sam naucena bila da trebamo pomagati, da trebamo tudje potrebe staviti ispred svojih no jedino kroz takve primjere sam naucila drugacije, da stavimo sebe na prvo mjesto i da ne izvinjavamo se zbog toga ( kao sto “oni” stavljaju sebe na prvo mjesto i ne zamaraju se kad ce vratiti posudjeno) Lijep pozdrav 🙂

Komentariši