Znam da se ne bi trebala nervirati oko gluposti, ali opet ne mogu sebi pomoci. Ne znam vise ni sta je u pitanju da li ljubomora il sta vec al kako god uvijek trazi nacin da me isfura il nesto.Ili prica na mog momka kakav je ili da sam se ja sad pretjerano vezala, a ako cemo iskreno sta je dvije godine i taman da se udam nije njegova briga, al neeee on mora tu nesto reci. Pa su onda price tipa pa mene raja sa faxa vise gotivi nego njega, pa normalno s tobom moze manipulisati ko te ne bi gotivio. Najvise mrzim kad neko za sebe misli da je haman savrsen pa se stvarno nekad zapitam ima li covjek ogledalo. Ne bi nikoga da vrijedjam, al ni ja ne glumim neko savrsenstvo jer znam da nisam, a i savrsenstvo ne postoji. Takvi obicno komentarisu djevojke ili ja bi njoj ovo ja bi njoj ono, ne bi ti nista jer toj istoj ne bi smio ni prici, a kamoli sta drugo. Pa se desava da govori sve super za mene, a sljedecu minutu trazi mane. Halo momak, ko si, i sta u mom zivotu pa da mislis da mi mozes ista reci ili jos gore lagati na mene tamo raji da si ti nesto uspio i da bi ti mene zbario da sam slobodna. Ti da mozes kao sto pricas dosad bi imao neku a ne bi meni srao.

1 komentar

Komentariši